ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΠΛΕΚΤΕΣ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ

7 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρομαι για την μπομπονιέρα με το κερασακι. πως μπορω να επικοινωνήσω μαζί σου; τον ιστοτοπο σου μου τον βγαζει μη ασφαλη και δεν με αφήνει να μπω. το e mail μου είναι akrivif2000@yahoo.gr

    Ακριβή Φαναρίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως θα μπορουσα να μαθω τις τιμες?το email μου ειναι maria_karvouna@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα! πως μπορούμε να επικοινωνησουμε μαζι σου για τιμες?
    angelinakat@yahoo.gr ή μέσω facebook. ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Σου έστειλα μήνυμα αλλά έχει κάποιο λάθος και μου γυρίζει πίσω.Για να επικοινωνήσουμε μπορείς να με πάρεις τηλέφωνο στο 210 4320378, ή μέσω facebook https://www.facebook.com/popi.makrinioti.

      Διαγραφή
  4. Καλημερα.μηπως μπορειτε να μου δωσετε εναν αριθμο τηλεφωνου να επικοινωνησουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή